Bakan Kurum da ‘ama’lı konuştu: Erzurum’a şov yapmaya gidersen millet de seni başının üstünde taşımaz

Fırsat Ürünleri, Genel, Hayat Tüyoları, Hayatın İçinden, İlginç Bilgiler, İlginç Ürünler, Pratik Bilgiler May 11, 2023 Yorum Yok

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Çekmeköy’de bulunan Erzurumlular Derneği’ni ziyaret etti. Erzurum’a yapılan yatırımlarla ilgili konuşan Kurum, “Erzurum; ulusal uğraşımızın kalesi, Anadolu’nun kilidi, Türkiye’nin tapusu, dirilişin kenti, direnişin sembolü Nene Hatun’un memleketidir. Eşsiz tarihi, zenginlikleriyle, bereketli topraklarıyla, çalışkan, mert insanıyla ülkemizin en Pahalı kentlerinden biridir. Selçuklu ve Osmanlı mirası kadim kentimiz Erzurum’a katkı sağlamak, dadaşların alın teri dökerek yazdığı tarihe takviye olmak için Aka uğraş içerisindeyiz. Erzurum’umuza, Erzurum’un Zeybek beşerlerine hizmet etmekten Haysiyet duyuyoruz, gurur duyuyoruz, Erdem duyuyoruz. eser verdik, sizlerin dualarını, takviyelerini aldık. Erzurum da her Vakit Aka ve kuvvetli Türkiye yürüyüşümüzde yanımızda oldu, ‘Cumhur İttifakı’ dedi, Cumhurbaşkanımız sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın en kuvvetli destekçisi oldu. Bugün siz Pahalı Erzurumlu kardeşlerimizle birlikte, bu aziz kenti tarihiyle, kültürüyle, kimliğiyle geleceğe taşıyoruz. Bu manada Erzurum’a nihayet 21 yılda 45 milyar lirayı aşkın dev yatırımlar kazandırdık. Yalnızca bakanlık olarak; Erzurum’da toplumsal konuttan kentsel dönüşüme, millet bahçelerinden altyapı yatırımlarına kadar Yekün 10 milyar liralık yatırım gerçekleştirdik. Erzurum’da TOKİ’miz de harıl harıl çalışıyor. Tam 10 bin konutu toplumsal donatılarıyla birlikte tamamladık, Erzurumlu kardeşlerimize teslim ettik” tabirlerini kullandı.

“MİLLETİMİZ BİZDEN NE İSTERSE ONU YAPIYORUZ”

Bakan Kurum, “Erzurum’a yeni bir tarih, kültür ve yeşil aksı kazandırdık. Kale etrafındaki millet bahçesini İkili Minareli Medrese, ulu Cami ve Narmanlı Mescidinden Hacı Cuma’ya kadar birleştirerek; yeşili ve tarihi buluşturduk. Bu aksın etrafındaki manzara kirliliğini de büsbütün ortadan kaldırdık. Erzurumlu kardeşlerimiz tarihi kent meydanına yine kavuşurken; buraya gelen her konuğumuz, Aka bir meydandan başlayarak adeta bir tarih ve kültür seyahatine çıkacak. Yine Erzurumluların Ömür kalitesini artıracak, kentin Derhal derhal her yerinde 12 millet bahçesi projemize süratle devam ediyoruz. Elhamdülillah bütün bu projelerle; Erzurum’un etrafını, tabiatını koruyor, konutlarını, dükkânlarını yeniliyor; iktisadına, istihdamına katkı sunuyoruz. Zira biz, milletimiz bizden ne isterse onu yapıyor, milletimizin ne Vakit yanında olmamız gerekiyorsa yanlarında Nefes alıyoruz” diye konuştu.

‘OLAYLARI TASVİP ETMİYORUZ’ DEDİ LAKİN…

İstanbul Büyükşehir Belediye Lideri Ekrem İmamoğlu’na yapılan taşlı taarruzla ilgili konuşan Bakan Kurum, “Her türlü ikbal korkusuyla İstanbul dışında Tüm kentlere gitmeye çalışanlar kesinlikle ki Erzurum’un pahasını, değerini bilemezler. Geçtiğimiz günlerde Erzurum’da yaşanılan bir olay oldu. Bu olay sonrasında da valimizi, belediye liderimizi, Erzurumlu kardeşlerimizi suçlayan sözler gördük. Sen Şayet Erzurum’un tartısını bilmezsen, ulusal uğraş kentinin pahasını, değerini bilmeyip oraya gösteri yapmaya gelirsen millet de seni başının üstünde taşımaz. En kıymetlisi de bunu Erzurum’a mal etmeye çalışıyorsunuz. Biz bu olayları tasvip etmiyoruz, yanlışsız da bulmuyoruz. Kim olursa olsun katiyen bu türlü bir provakasyon Erzurum’un hoş beşerlerine mal edilemez. Erzurum her Vakit duruşuyla Örnek olmuştur. ancak siz gidip Erzurum’da gösteri yapmaya çalışırsanız, size gösterilen yer dışında Öbür işlerle uğraşırsanız, işin sonunda da Erzurumluyu itham ederseniz Erzurumlu da size 14 Mayıs’ta gereken yanıtı verir” diye konuştu.